poniedziałek, 16 lipca 2018

Kolejne nieobowiązkowe spotkanie! ♥

Hej, hej, hej! :D
Wczoraj (15.07.2018r.) odbyło się kolejne spotkanie. Tym razem spotkałyśmy się w Forcie Pinta. Akurat była dyskoteka, więc na początku poszłyśmy właśnie na nią. Trochę potańczyłyśmy, ale szybko się skończyło, więc pojechałyśmy na plażę. Zrobiłyśmy małą sesyjkę, lecz jedna z nas zaczęła się ,,topić" (XDD), a my poszłyśmy za jej przykładem. Potem poszłyśmy na mistrzostwa kucyków. Ja pierwszy raz na nich byłam, ale wygrałam z czego bardzo się cieszyłam. Lana była druga, czego też jej gratulowałyśmy. Po mistrzostwach pojechałyśmy na festiwal. Zajęłyśmy instrumenty i grałyśmy. Potem zrobiłyśmy buga i leżałyśmy sobie na scenie. Znudziło nam się to, dlatego poszłyśmy potańczyć. Stworzyłyśmy pociąg i świetnie się bawiłyśmy. Wtedy pocykałyśmy sobie zdjęcia, ale musiałam już iść :c I tak skończyło się super spotkanie! 


1 komentarz:

Copyright © 2016 Rainbow Zebras , Blogger